14 februari -17 Valentines Day idag...

.... och här kommer årets sista 
Valentinekort från mig.
Det gavs till ett av mina barnbarn idag,
men du får gärna ta till dig
av hälsningen!
 
 
Du känner nog igen gårdagens blompapper?!
Idag stansat med den fina julklappsdien
från CC-design.
Även hjärtat är ju detsamma
som på gårdagens kort.
(Die från Sizzix - köpt hos Helihak)
Idag använde jag det prickiga
som "blev över" efter gårdagens stansning.
Bakom det satte jag ett utstansat hjärta
(die från Spellbinders)
 
 
"love" är stansat med en die från Lawn Fawn
och sen glittrat med Wink of Stella.
Här kan du också se att jag glittrat hjärtat
runt kanten med en Gelly Roll-penna.
Blommor ur mina gömmor.
 
 
Glömde fota insidan
men här är baksidan.
 
 
Kuvertet har samma mönster
som det lilla hjärtat inuti det stora
på framsidan.
 
 
Ja, här är kortet och kuvertet.
Här syns det nog också att jag glittrat 
på blommorna med Stickles Star Dust.
 
Vi "firar" inte Alla Hjärtans Dag så mycket
men kort till de mina närmast hjärtat
blir det förstås.
Sen köpte jag goda (fast dyra) jordgubbar
till mina båda barnbarn,
som ju är "utflugna" och har egna hushåll,
och till mig och Kjell.
Middagen blev inte något "extra"
fast vi gillar hemlagat, grovstampat rotsaksmos
med köttkorv - och det blev det.
Härlig solig långpromenad njöt vi också.
 
Ha det gott! Välkommen åter! Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Lika vackert kort som sist. Med det vackra hjärtat och pappret:)Fint med glittret också.

Här har solen lyst så härligt idag:))

Må så gott
Kramizar Marie

2017-02-15 @ 18:34:58
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0