18 februari -17 Liftkort med Nillas katt.....

.... visar jag idag.
Fick ett fint Alla <3 Dag-kort av Åsa
med så snyggt upplägg.
Måste lifta lite - men ändra lite också förstås.
Du som följer även hennes blogg
känner kanske igen "upplägget".
Annars kan du kika HÄR.
 
 
Nilla på SkaparKällarn var ju så gullig
och skickade uppmuntringsbilder till mig
när jag hade "flunsan".
Här kommer en av dem, 
färglagd på onsdagskvällens träff.
Den rosa nosen och hjärtat
har jag lagt Glossy Accent på.
(Syns inte så bra på fotot, med blänker fint!)
Carpe Diem-diesen är från Nellie Snellen.
 
 
Som vanligt kunde jag inte låta bli att böja vimpelspetsarna.
Har också monterat bilden på distanskuddar.
Diverse blommor ur mina gömmor.
 
 
Gjorde en insida med samma upplägg.
Vet du var den här textstämpeln kommer från
så vill jag gärna veta det. 
Har glömt skriva upp det.
Rektanglarna är stansade med dies
från Memory Box.
 
 
Kortets baksida med likadana vimplar
men lite annorlunda placering.
 
 
Kuvert i ett av mönsterpapperen - från Maja Design.
 
 
Kortet med sitt kuvert sist som vanligt.
 
Dagens promenad gick upp till Stigslund
och yngsta barnbarnets nya lägenhet.
Det blev en mil t/r.
Sen åt vi en riktig festmiddag på restaurang
för att fira att Kjell idag lagt 15 friska år
till sitt liv efter hjärtinfarkten.
Vi gläder oss varje dag - men idag särskilt!!
 
Ha nu en skön söndag!
Var rädd om dig och de dina!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Underbart sött och fint kort!!
Kramar

2017-02-19 @ 08:40:38
URL: http://thereselittlecorner.com/fotoblogg/
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Sååå gulligt kort med en söt stämpel och fint färglagt:) Läckra färger på papperna och upplägget känner jag ju igen:) Fick ju ett liknande av Åsa för ett tag sedan:))Textstämpeln har jag sett tidigare, men jag har den inte själv så jag vet inte vem som gjort den. Men fin är den:)
Läckert kuvert också:)
Så härligt att höra att Kjell har fått må bra så länge efter sin hjärtinfarkt:) Hälsa honom att han ska ta hand om sig i fortsättningen också:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-02-25 @ 14:18:39
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0