20 februari -17 Födelsedagskort.....

... till yngsta barnbarnet som fyller 21 år idag.
 
 
En riktigt gosig kanin
med hjärtat på rätta stället
passade perfekt till henne!
Den är en digis från Skapar Källarn.
De fina vimplarna har jag stansat
med en die jag fick låna av Åsa
på träffen senast.
Gillar dem verkligen!
 
 
Har böjt upp vimpelspetsarna
som jag brukar.
 
 
Kortets insida
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet
 
 
Avslutar som vanligt med kort och kuvert.
Paket och tårtkalas är nu avverkade. 
Det fick bli hemma hos mamma Åsa 
även i år eftersom Matilda och hennes Dennis
precis håller på och flyttar.
Igår var det målning och tapetsering 
för hela slanten hos dem.
Det ska bli så roligt att se hur det blir!
 
Tänk att barnbarnen nu är vuxna!!
Börjar förstå att jag/vi börjar bli lite till åren ;-)
Mår alldeles utmärkt
och promenerar vidare genom livet tillsammans
Kjell och jag.
Härligt!!
Ha det gott och var rädda om varandra!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Rosa A/scraprosa

Så fint kort till Matilda ❤❤ Kram Rosa

2017-02-20 @ 21:42:14
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Sååå gulligt kort du gjorde till Matilda:) Söt stämpel som du färglagt så fint. Vackra papper och visst är de läckra vimplarna, tokgillar den dien:))
Kuvertet blev jätte fint, som vanligt:))
Vår yngste grabb Ted fyller 21 år snart och den äldste, Kim blir 27 år i Maj.

Må så gott och var rädda om varann
Kramizar Marie

2017-02-21 @ 12:49:59
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0