24 januari -17 Hjärtligt....

.... är även dagens kort
med den härliga filuren från Nilla
på SkaparKällarn. Love it!!
 
 
Idag fick den ta plats på ett hjärta.
Hittade en pappersspets med söta hjärtan
här i Björkebo och den fick
dölja skarven mellan pappersremsorna.
Hittade en hjärtebrad i gömmorna här
liksom den röda brad jag satt i mitten på blomman.
Den roliga randiga blomman bakom min röda brad
är stansad med en die från Cherry Lynn: Dandelions
som innehåller många blommor och blad.
 
 
Åsas fina kärlekspoststämpel
kan du hitta HÄR.
Den finns på "slipsarket".
 
 
"hugs" är stansat med en die från Avery Elle: Sentimental die.
 
 
Insidan har en likadan blomma,
samma mönsterpapper med hörn 
stansade med den konkava hörnstansen.
"to you" är stansat med Lawn Fawn-stansen
"happy birthday to you" - bra att det finns sax ;-)
Den fina Kram-dien kommer från Mandys.
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet - gillar det papperet,
från Basic Grey: porcelain, bellamy från 2008!!
 
 
Kortet med sitt kuvert till sist.
Ja, Alla Hjärtans Dag-kort
är verkligen kul att göra!!
 
Du kanske fick lite inspiration här 
och jag hoppas få se många såna kort
från er för att få ännu mer inspiration!
 
Ha det gott och scrappa lugnt!
Kram och välkommen åter!

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Wow!! det här kortet tokgillade jag! Urläckert papper och så sööööt stämpel:)Och Åsas runda textstämplar är ju underbara. Visst är det bra när man kan klippa lite och ändra både texter och annat;)
Insidan gillade jag också och Kram dien var sååå fin den också, och så även kuvertet. Ja det var nog allt;)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-01-25 @ 18:16:15
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0