10 juli -17 En uppmuntran....

... kan behövas ibland
när livet tar jobbiga vändningar.
 
 
Den här söta lilla tjejen
kommer med sitt leende
och en rosenbukett,
samt mina varma tankar.
 
 
Försökte matcha tösens bukett
med vad jag hade i mina gömmor.
Stämpeln med varma tankar
kommer från Åsa.
Nederkanten är stansad med en kantstans
från Martha Stewart.
 
 
Har, som vanligt, använt
en massa distanskuddar
när jag monterade de olika lagren.
Det tycker jag är snyggt.
 
 
Insidan fick en fin textstämpel
från Vilda Stamps.
Den ingår i ett kit
med många fina texter.
Blommor från prima.
 
 
Baksidan
 
 
Kortet och dess kuvert till slut.
(Glömde fota bara kuvertet
och nu är det skickat, men du ser nog ändå!!)
 
Har nått Jönköping på vår roadtrip.
När vi kom igår var halva centrm avspärrat
p g a "en halv Ironman".
Vi promenerade, åt god kinamat
och njöt av solen.
Nu strax hotellfrukost 
och sen bär det av mot Ullared!
 
Var rädda om varann!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jättefint och härligt att få i jobbiga tider!

Du är alltid så rar med dina medmänniskor.

2017-07-10 @ 20:33:07
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så vackert kort du gjort till någon som behöver en värmande tanke. Fina papper, die och blomdekoration:)Insidans text var verkligen fin:)
Hoppas ni tyckte om Jönköping trots Ironman;)
Och att Ullared blev lyckat:))

Må så gott
Kramizar Marie

2017-07-11 @ 11:38:36
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0