5 juli -17 Krya-kort till en vän...

..... som haft otur och fallit.
 
 
Åsas lilla "tänker-på-dig"-stämpel
passade bra på det här kortet, tyckte jag.
Blomkrukestämpeln är ritad av hÄnglar-Marie.
Har som vanligt färglagt med DistressMarkers
och vattenpensel.
Hittade några läckra brads här,
som jag använde här,
tillsammans med några små metallblommor.
 
 
Har stansat de scalloped kanterna
men dies från Cherry Lynn
och "fotomattan" med dies från Spellbinders.
De små fjärilarna är stansade med en punch
från Martha Stewart.
 
 
Insidan med Krya-stämpel
från Pysseldags.
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet
 
 
Avslutar med kortet och kuvertet, som vanligt.
Hoppas nu att det gläder min vän
som fallit och skadat sig!
Känner mig så lyckligt lottad
som är frisk i sommar
och kan njuta långa härliga promenader.
Imorgon ska vi nog ta en tur med mountinbike
runt Istesjön, Bogården och Mörtsjö.
Vackert och lagom träning för mig.
 
Imorgon blir det mer jul i juli!
Ha det gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Åh vilket mysigt kort, enkelheten var så fin här.

2017-07-05 @ 22:55:21
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Sååå vackert kort i jättefina papper och superfin stämpel som du färglagt så fint:)) hÄngla stämplarna är ju såååå fina:) Insidan och kuvertet är också såååå vackra:) Du är så duktig:)
Hoppas mountinbike turen gick bra;)
Nu ska jag kika vidare på ditt julkort:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-07-07 @ 12:39:03
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0