30 mars -17 Nystart....

.... på julkortsutmaningen: 
ett julkort i veckan.
 
 
De fina granarna är från SkaparKällarn.
Färglagda med Distress Markers, som vanligt.
Det här är ett spillpapperskort
som jag gjorde i fjällstugan
med det lilla jag hade där.
Klippte en vimpel runt motivet
och böjde flikarna lite som jag brukar.
Stickles som snöflingor
och Wink of Stella White som snö
på granarna och marken.
Åsas fina julpoststämpel satte jag dit
när jag kom hem. 
 
 
Insidan gjordes också färdig
när jag kom hem med utstansat God Jul.
 
Jag ber verkligen om ursäkt
för de sneda fotona idag!
Kortet är rakt i alla fall....
 
 
Baksidan
 
 
Det här kortet är bara 9x13 cm
så ett färdigt kuvert ser lite stort ut
men eftersom det är ett spillpapperskort
fanns inget papper till ett matchande kuvert.
 
Det har varit ett litet uppehåll i julkortstillverkningen
men nu är jag på G igen!!
 
Har också börjat packa inför helgens 
scrapträff i Avesta.
Ska bli såå roligt!!
Kanske jag träffar dig!!??!!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så läckert julkort, tokgillade granarna:)Du har färglagt dem så fint:)
Så kul att ni ska på scrapträff igen. Då blir det många nya kort att se framöver här i din blogg:))

Ha nu en fin helg
Kramizar Marie

2017-03-31 @ 12:58:16
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: sara%20s

Underbart kort!

2017-04-01 @ 11:26:49
URL: http://enuffes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0