9 mars -17 Goaste kaninen....

.... på dagens spillpapperskort.
 
 
Kände för lite vårliga färger
och blev så glad när jag  hittade
den här ransiga spillbiten i högen.
 
 
Visst är den supersöt den lilla kaninen.
Nilla på SkaparKällarn är artisten.
Jag har förstås färglagt
med Distress Markers och vattenpensel som vanligt.
 
 
Blomhörnet med några cherry blossoms
och några sugrör.
Stämplade lite bladslingor runt kanterna 
på det utstansade motivet.
Använde en stitched die från Memory Box.
 
 
 
Bakom motivet en rosa cardstock utstansad med en spellis.
Både motivet och den rosa bakgrunden
är monterade på distanskuddar.
Halvpärlor och en skymt av en kakservett ser du också.
 
 
Insidan blev randig på både längden och bredden.
 
 
Det ljuvliga papperet räckte till baksidan också ;-)
Den biten är förstås utstansad
ur framsidans randiga papper
(bakom motivet förstås...)
 
 
Säg hej till kaninen!! <3
(Nåt kuvert räckte pappersbiten inte till ;-)  ).
 
Efter både promenad och träning på gymet
är jag jättetrött ikväll.
Hoppas jag får sova gott inatt
så jag vaknar pigg.
Imorgon ska jag packa inför lördagens
scrapträff i Bollnäs.
De träffarna är verkliga favoriter!!
Längtar såå att få träffa alla goa kompisar där igen!
 
Ta det lugnt i trafiken - det är halt!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så sött vårligt kort med härliga färger:) Kaninen är verkligen en liten sötis:)Fint med de stämplade bladslingorna runt motivet. Läckert med sugrören:))

Må så gott och hoppas ni får en trevlig scrapträff:))

Kramizar Marie

2017-03-10 @ 12:46:36
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Annelie

Vilken söt kanin, ett jättegulligt kort :)
Önskar dig en riktigt trevlig scraphelg!
Kram Annelie

2017-03-10 @ 16:35:26
URL: http://annelieskort.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0