2 maj -17 Grattis till resenär....

Idag fyller Eric år - GRATTIS!
Givetvis fick han ett gratulationskort:
 
 
 Eftersom han snart ska ut och resa
och önskade sig lite tillskott till reskassan
tog jag fram den här stämpeln,
som jag tyckte passade perfekt.
Valde färger utifrån mönsterpapperet.
 
 
Här ser du vilka Distress Markers jag använde idag.
Dessutom förstås en vattenpensel.
 
 
 Här kan du se Henry Mus lite närmare
(om än lite lätt suddig).
 
 
Som vanligt gick det åt en hel del distanskuddar
när jag monterade kortet.
Jag brukar köpa Biltemas
och klippa dem i lagom stora bitar.
Hos oss ligger de i närheten av
Biltemas dubbelhäftande tejp,
som jag också använder till mina kort.
 
 
Insidan är förstås plattare.
Jag stansade en skrivyta i form av en tag.
Dien fanns i tidningen från Tattered Lace,
som jag köpte i London.
Där fanns också Happy Birthday - dien.
Den stansade inte ut riktigt
utan fick sitta kvar - går ju att läsa ändå!!
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet med en snygg flik.
 
 
Ja här är då kortet och kuvertet till sist.
Hoppas att Postnord skötte sig
så att kortet kom till Eric i Sandviken idag.
 
Här har våren kommit med stormsteg
de senaste dagarna.
Det är vackert och varmt - men också björkarna börjar blomma :(
 
Hoppas du har det gott!
Var rädd om dig!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Såååå läckert kort med en underbart söt stämpel:))
Passar ju perfekt till nån som ska ut och resa:)
Färgläggningen är ju så fint gjort också:))
Härliga papper, dies och en jättefin insida:))
Kuvertet blev som vanligt superläckert:))

Om en stund ska jag ut och sätta potatis i hinkar:)
Här är det varmt och skönt idag. Hoppas du inte mår dåligt nu när björkarna börjar blomma.

Må så gott vännen
Kramizar Marie

2017-05-03 @ 11:41:29
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0