30 maj -17 Blommande vår....

.... möttes vi av i Hälsingland
där vi njutit sommarvärme 
under Kristi Himmelsfärdshelgen.
 
 
Det inspirerade till det här kortet.
 
 
Grönt och rosa är ju så "vårligt" tycker jag.
 
 
Insidan med en stämpel jag hittade i Björkebo.
När man har grejor både här och där
glömmer man lätt vad man har ;-).
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet blev så läckert
i det här papperet, 
som också finns med på fram- och insidan.
 
 
Dagens kort och kuvert till sist, som vanligt!
 
NU har vi fått mitt efterlängtade regn!!
Oj vad det har skvalat här i Gävle i natt
och hela långa dagen!!
Gräsmattor och blommor i trädgården
dricker allt de orkar
och ser såå nöjda ut!!
Jag hoppas att regnet också sköljer bort
alla björkpollen, så slipper jag
pilla i mig allergitabletter sen!
 
Ha det gott i regnet (om du nu har nåt!!)
Kramar i massor!!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Vackert vårligt kort i härliga färger, me like:))
Fint med alla blommor och textstämpeln på insidan var fin:)Läckert kuvert också.

Må så gott
Kramizar Marie

2017-06-03 @ 17:40:57
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Drippelidropp, ja här har det också kommit regn och det är skönt då pollenj-larna inte flyger omkring, ursäkta ordvalet men jag tror du håller med mej - kanske?

Stämningsfullt och fint kort, grönt och rosa är ju så fint ihop, alldeles överväldigande snyggt tycker jag!

2017-06-09 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0