4 maj -17 Krya på dig.....

Oj så mycket förkylningar som verkar grassera.
Åsa blev riktigt eländig i söndags
så hon är hemma och snorar
och hostar hela veckan.
Jag tyckte att hon behövde
ett krya-på-dig-kort:
 
 
Så här blev det.
Den fina fågelburen fick jag stansa
med en väns die på en scrapträff.
Har glittrat den med Stickles star dust.
Get well soon är stansat med en die
från Elle Averys sentiments.
 
 
Blommor från mina gömmor
liksom den fina fågeln.
 
 
Insidan
 
 
Baksidan
 
 
Det läckra kuvertet.
Det papperet är också använt
på framsidan bakom texten
och på baksidan.
 
 
Här är kortet med sitt kuvert till sist.
Inte vet jag om hon blir fortare frisk
men hon blev i alla fall glad ;-)
 
Nu har vi fått björkpollen i luften här i Gävle.
Ganska trist för mig
som snorar och får tungt att andas
trots antihistaminer.
Blir att vara mer inne ett tag.
Tack och lov har vi pollenfilter
i vår ventilationsanläggning.
 
Ha det gott min vän!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Såååå fint kort du gjorde till Åsa. Vackra papper och en så läcker fågelbur die:) Både insidan och kuvertet blev också så fint:) Hoppas hon mår bättre nu:) Här är det kallt nu igen och snöar och regnar om vartannat och blåser ordentligt, usch:( Bara att hålla sig inne och scrapa;))

Må så gott och var rädd om dig:)
Kramizar Marie

2017-05-08 @ 14:41:14
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0