11 september -17 En söt hÄngel....

.... finns på dagens kort,
som är det sista från Ludvika,
fast det blev bara påbörjat där.
Nu är det klart!
 
 
Här har jag skrapat kanterna på papperen
och cardstocken, något jag ju sällan gör.
Papperen är från Maja Design.
Det lilla hjärtat i hörnet hittade jag
i Röros i vintras - man får leta överallt ;-)
 
 
Visst är hon söt den lilla hÄngeln.
Jag färglade henne med Distress som vanligt,
det vita med Wink of Stella, som glittrar fint.
Jag har också satt dit lite blänk med pearlmaker
och några streck i håret med GellyRoll Clear Star.
Stansade ut den med en tagdie
som har stygn längs kanten
(den skrapade jag inte kanten på).
 
 
 Lite liljor och pärlband i hörnet,
spets och ett fint GRATTIS
utstansat med en die från RoxStamps.
 
 
Insidan 
 
 
Baksidan
 
 
Visar kuvertet öppet idag.
Det är ju så vackert både på ut- och insidan.
 
 
Kort och kuvert till slut.
Älskar de här gamla hÄnglarna!
 
Ha det nu så gott!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Sandra%20S%E4rnholm%20

Underbart fint litet grattis kort ;) Älskar färgerna och dom vackra liljorna. Var snygt att lägga spetsen så där stående i stället för liggande.

Ha fotsat bra vecka många kramar från Sandra Särnholm.

2017-09-11 @ 22:30:28
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Riktigt vackert hÄngla kort och du har färglagt henne sååå fint:)Vackra papper, dies och dekorationer. Kuvertet blev också sååå fint:))

Ha nu en fin dag:)
Kramizar Marie

2017-09-12 @ 10:47:36
Postat av: Linda Landby

Otroligt vackert ❤

2017-09-14 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0