3 april -18 Ännu en soluppgång...

..... ja, jag vet ju inte
vad det här upplägget egentligen heter
men jag tycker att det ser lite ut som en soluppgång.
 
 
Det här gjorde jag på vår onsdagsträff
förra veckan.
Jag hade bara med mig lite spillpapper
och cardstock till träffen,
så jag fick dekorera klart när jag kom hem.
 
 
Med några blommor och ett utstansat ord
blev det så här.
 
 
Som du ser har jag som vanligt
använt distanskuddar när jag monterade
de olika papperslagren.
Har också ritat med den glittriga
Sakura Gelly Roll-pennan Clear Star
runt "soluppgången", så det matchar
de glittriga ränderna på papperet bakom.
Den vågiga turkosa kanten nertill
är kanten på en "pappersspets" ur mina gömmor.
 
Har inte gjort klart insida och baksida än,
men de blir enkla och med nån lämplig textstämpel
när jag vet vem som ska få kortet.
Det är bra att ha några kort
i "bra att ha-högen"!
 
Nu säger de på TV att vi ska få snö imorgon :o
Hoppas det blir blötsnö
så att den hjälper till att smälta
all hård skarig snö som ligger kvar
i vår trädgård.
 
Ha det gott! Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Underbar vacker soluppgång:)Härliga papper och så fint det blev med det utstansade hugs:)
Kika gärna in till mig om du har lust;)

Ha nu en fin fortsatt vecka:)
Kramizar Marie

2018-04-04 @ 19:12:45
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0