28 augusti -18 Mera glitter....

... och idag är det "framsidan"
som jag har använt mest.
 
 
Den är ju ganska "hysterisk"
och jag har dämpat uttrycket lite
genom att placera ett hjärta
och en vimpel med en julhälsning,
stämplad med en inkidostämpel.
Bakom mönsterpapperet satte jag
en röd cs som jag stansade
med en kantstans från ek-success.
 
 
Jag har, som vanligt monterat lagren
med distanskuddar och böjt vimpeln
och monterat den med limpistol.
 
 
Insidan fick en bit av mönsterpapperet
som jag tidigare stansat ur en cirkel ur tidigare.
Den fick också lite cs, stansad med kantstansen
och dekorerad med några snöstjärnor.
 
 
Baksidan med namnetiketten
på ett hjärta och lite glitterpapper.
 
Idag får det bli ett köpekuvert i rött
men det ligger hemma i Gävle,
så det blir inte med på nåt foto idag.
 
Ja, nu är det två julkort gjorda den här veckan
och ett tredje ligger faktiskt på bordet
nästan färdigt.
Välkommen tillbaka om du vill se!
Ha det gott! Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Så fint kort, härligt med bara rött ! Din personliga stämpel var har du köpt den. Skulle vilja ha med både telenr och bloggadressen men oftast har de inte så man kan få allt.

Svar: Tack rara du för alla trevliga kommentarer och glada tillrop både här och på fb!! <3Min namnetikett är ingen stämpel, utan den har Åsa och hennes Magnus fixat åt mig på datorn och skriver ut på copy cc-papper. Sen har jag en punch som passar precis - och en scalloped att sätta bakom. (De har gjort en oval och n mindre rund dessutom - är såå glad äver dem!!)
MormorMargareta

2018-08-28 @ 21:15:53
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0