31 augusti -18 Glittriga swirlar....

.... fanns på dagens mönsterpapper
och de inspirerade mig till det här kuvertet.
 
 
Jag taggas ju alltid av papper
som jag tycker kan göra sig bra på ett kuvert.
 
 
Några swirlar fanns kvar på de remsor
jag fick kvar för att göra kort av.
Idag fick kortet ett lite gammaldags motiv,
som jag tyckte passade i färg till papperet.
En röd spets fick dölja skarven mellan remsorna
och lite röd bling matchar glittret,
liksom de röda pärlbanden.
 
 
I mitten på blomman har jag satt en blombrad
från ett set med olika juldekorationer.
Ett "guldsigill" sitter i det övre hörnet.
Distanskuddar mellan papperslagren förstås,
som vanligt.
 
 
Insidan, med en fin julstämpel från reprint,
mönsterpapper och bling,
fick också en av dekorationerna från setet.
 
 
Enkel baksida med min namnetikett,
som sitter i hörnet över "benen" på dekoren på insidan.
 
 
Ja, här är dagens kort och kuvert till sist.
Nu ska jag packa ihop sommarens scraprum
för att flytta hem till källaren i Gävle.
Återkommer därifrån nästa vecka.
Välkommen åter då!
 
Ha nu en skön helg!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0