6 augusti -18 Så tacksam.....

.... är jag att ha min kusin Ulla
här i stugan bredvid Björkebo
på andra sidan vår äng.
Det är så mysigt att ha henne och hennes familj
så nära om somrarna,
som jag haft nästan hela livet.
Sen är det så bra att vi kan hjälpa varann
att hålla blommorna vid liv
när vi åker bort några dar.
 
 
Nu när vi varit i det heta Stockholm
gick det åt mycket vattnande av Ulla
och kände att jag ville tacka
med ett enkelt kort och en påse "mys-te".
Blommigt spillpapper förstås
och ett snyggt utstansat TACK.
 
 
Insidan med flera blommor.
Har stansat en hel liten ask full
med spillpappersblommor stansade med lilla retropunchen.
Såå användbara till både det ena och det andra!
 
 
Smala remsoe som fanns kvar
av mönsterpapperet
fick pryda baksidan.
 
Ja inte är det väl så mycket att visa egentligen
men kanske kan ge inspiration
till ett enkelt "brukskort".
Man behöver ju inte krångla till det
och jag tror Ulla blev gladare för det här
än bara en påse te ;-)
 
 
 
Nu har regnet dragit bort
men lämnat lite svalare och klarare luft.
Härligt!
 
Ha det!! Kram!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0