7 augusti -18 Pippi och grattishälsning...

....  finns på dagens kort.
Pippin är ritad av Pernilla Nilsson,
hon har så många fina freebies,
och jag älskar ju fåglar!!
 
 
Eftersom kortet är till en go scrapkompis
fick det bli en riktig "blomsterhyllning" idag
med blommigt band och en blomstergirland längst ner.
 
 
En massa distanskuddar gick det åt förstås,
och min konkava hörnstans fick jobba.
De små söta fjärilarna är stansade
med en punch från Martha Stewart
och grattis med en die från gummiapan.
 
 
Insidan, med plats att skriva en personlig hälsning.
 
 
Matchande kuvert av ett av mönsterpapperen.
Inte mycket "mönster" här
men ljuvlig nyans och läckert krackelerat.
 
 
Enkel baksida i samma stil.
 
 
Kortet och kuvertet, som jag vet har nått
födelsedagsbarnet idag,
trots att jag postade det igår ;-)
Bravo Postnord!!
Nu överträffade de allt sig själv!
 
Nu är solen och värmen tillbaka,
fast lite barmhärtigare än förut.
Hoppas det förblir så!
Jag klarar mig bra utan värme runt +30....
 
Ha det bra! Kram!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0