28 december -18 En vit jul...

.... fick vi detta år!
Vilken lycka!!
Jag har (minst) en vän som ääälskar vita kort
och naturligtvis skulle hon få ett vitt julkort
även iår:
 
 
Så här blev hennes kort detta år.
Jag har "liftat" lite från ett grattiskort
som min vän Birgitta gjort.
Tyvärr visar hon bara sina fina kort privat
men jag fick lov att "lifta"!
Stansade två cirklar med Crea Nest Lies
CL Nest XXL 69.
God Jul-dien hör till en julkuledie
från RoxStamps.
Den stansade jag två gånger
och la ihop för att få det tjockt och fint.
Blommorna är julstjärnor i rad,
tror de är från Cherry Lynn.
Grankvistarna, eller vad det nu är,
fanns som die i en scraptidning
nu före jul.
 
Inga bilder från de andra sidorna
på kortet idag.
De får vara privata.
 
Nu är vi i Björkebo
för att traditionellt fira Nyår och Trettonhelg.
Mera snö här än i Gävle
och vacker rimfrost på träden.
 
Nu dags för sängen!
Sov gott!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0