6 december -18 Skiss- och kit nummer två....

..... var betydligt mer utanför min komfortzon.
 
 
Såå mycket i kitet och något av allt måste finnas med....
Dessutom en ganska detaljrik skiss.
Jaja, det var ju bara att försöka.
Så här blev i alla fall kortet.
 
 
En hel del distanskuddar gick åt förstås.
 
 
De diagonala strecken som fanns på skissen
"flyttade" jag till kuvertet,
lisdom den lilla granknappen och texten.
 
 
Insidan är helt "min egen" idé
men det fina mönsterpapperet med fåglarna
fanns med i ett spillpapperskuvert,
som jag fick av en vän.
 
 
Baksidan fick bara lite dekor 
av det röda blanmönstrade bandet
under min namnetikett.
 
 
Ja, ja, nöjd blev jag inte
men jag gav det i alla fall en chans.... ;-)
Det blev dock kort och matchande kuvert,
så lite "MormorMargareta" är det i alla fall ;-)
 
Fick en sån massa fina spillpapper i Bollnäs,
så idag har jag sorterat och matchat
och fått lite stuktur i högarna.
Har inte kunnat låta bli
att göra några spillpapperskort också
redan innan jag började sortera
och idag blev det några till.
Inspirationen rinner verkligen till
av alla vackra pappersbitar!!
Tusen, tusen tack till alla goa vänner
som skänkt sina fina spillbitar till mig!!
De gläder sig så mycket!!
 
Ha det gott!
Kram!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0