20 februari -18 Ibland räcker det inte....

..... att springa fort,
man kommer ändå för sent! ;-)
En go scrapkompis fyllde jämna år i höstas
men då var hon bortrest.
Sen var jag på resande fot...
och så har det pågått ;-)
 
 
Hennes present slog jag ändå in i paket 
och gjorde ett kort till för några veckor sen
- när jag trodde vi skulle ses -
men det blev inte då heller.
Häromdan blev det dock av
så nu kan jag äntligen blogga det.
Mönsterpapperet är paketpapper från Panduro,
som jag tyckte passade till kort också.
Jag har lagt glossy accent på texten,
hjärtat och swirlen.
 
 
Insidan får vara privat idag
men här är baksidan.
 
 
Idag visar jag inte kort och kuvert
utan det blir paket och kort
som ju matchar varann.
Innehållet var förstås scraprelaterat och föll på läpp,
vilket gladde mig förstås,
men även papperet, som min vän sparade
för att använda till framtida scrapprojekt.
 
Nu dags för kvällsfika!
Välkommen åter!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Härligt kort och paket med vackert papper:)Tur att kompisen fick sitt kort och paket till slut;) Ibland blir det så, har själv varit ute för samma grej. Bättre sent än aldrig;)

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-02-21 @ 19:18:12
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Annica

Tack snälla för presenten och det välmatchande kortet.
( underbart fint). Den som väntar på snögubbar, kan vänta länge!!! Kram

2018-02-25 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0