16 juli -18 Jättefina textstämplar....

.... med tänkvärda ord
har jag beställt från Pysselskafferiet.
Sen satt jag ju och sorterade spillpapper
efter Fagernäsdagarna förra veckan.
Här kommer ett kort av en av de spillhögarna:
 
 
Här tog jag fran "stjärtstansen" igen
och en scalloped Spellbinder cirkeldie.
Tagen har jag klippt på fri hand.
Det kunde varit lite mer luft runt texten,
men det räckte inte den här spillbiten till ;-)
Brads använder jag inte så ofta längre,
men här fick några vara med.
 
 
Skaftet på min virknål har hjälpt mig att böja hörn
och "blombladen" på de scalloped cirklarna.
Gillar ju när det fladdrar lite!
 
 
På insidan använde jag biten jag stansat
den gula scalloped cirkeln ur
och smala remsor som fanns kvar 
av mönsterpapperet.
Tyckte den här texten passade bra.
Samma andas barn som den på framsidan,
men den fanns redan i mina gömmor,
varifrån jag fått den vet jag inte ;-)
 
 
Det räckte till en enkel baksida också,
men nåt kuvert blev det förstås inte,
det gör det sällan till spillpapperskort ;-)
 
Jag blir lätt matt av denna värme,
men ett par födelsedagskort
har det ändå blivit i hettan.
Återkommer med dem.
Välkommen åter så får du se!
Kram!

Kommentarer
Postat av: RosaA/Scraprosa

Jättefina texter och fint kort också så klart! Kram i värmen

2018-07-20 @ 23:57:19
URL: http://scraprosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0