26 juli -18 Är det värmeslag....

.... det beror på att jag fotar så snett?
Idag har det varit mer än lovligt hett.
Ett kort till en vän som flyttat
blev det i alla fall:
 
 
 
På nån scrapträff fick vi ett klippark
och en del av det som fanns där
passade här tyckte jag.
Hus, skylt och vimplar kommer därifrån.
Hade ett nyckelhål och en nyckel också
som fick vara med.
 
 
Mönsterpappersremsorna stansade jag
med en kantstans från ek-success.
Sen monterade jag dem
med dubbelhäftande tejp i överkanten
och distanskuddar längst den stansade kanten.
Även husen monterades med distanskuddar.
 
 
Insidan blev så här
med några dekorer från klipparket
och en textstämpel från InkyWings.
 
 
Visst var den lilla etiketten bra
till en "flyttfågel"!?!
 
 
 
Riktigt randigt kuvert blev det idag ;-)
 
 
Baksidan
 
 
Nu är kortet i sitt kuvert på väg
till den lilla flyttfågeln.
Hoppas postnord sköter sig,
så det kommer fram till den nya adressen.
 
Hoppas det blir liite svalare imorgon!!
Inatt vaknade jag av röklukt från Kårböle
eftersom vinden vänt - så läskigt!!
Svettiga hälsningar!
Kram!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0