23 mars -18 Hexagondies....

har jag lekt med här.
Har ett set med olika storlekar 
från Nellie Snellen
och det är verkligen användbart
när man har spillpapper att leka med.
 
 
Det är roligt att det blir så olika uttryck
fast jag har samma mönsterpapper,
som jag använde nyss i ett "soluppgångskort".
Här har jag förstärkt det turkosa
genom att montera spillpappershexagonerna
på turkos cardstock.
 
 
De olika lagren är (som vanligt) monterade
med distanskuddar.
"For you" är stansat med en die
som följde med en scaptidning en gång.
 
 
Insidan med en skrivyta
några hexagoner och en textstämpel
från InkyWings.
 
 
 Avslutar med baksidan.
 
Nu är vi hemma i Gävle igen.
Borta bra men hemma bäst!
Ska bli så skönt att krypa ner
i min egen sköna säng ikväll.
 
Ha nu en trevlig helg!
Det tänker jag ha!
Jag är ju hemma hos mitt kortmakeri
och kan komplettera mina "fjällkort"
och det gör mig så glad och nöjd ;-)
 
Kram!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Superläckert hexagonkort med snyggt papper med glitter på:)Man kan göra så fina kort även med lite spillpapper, och du är ju så duktig på det:))
Visst är det bra borta, men hemma är ju faktiskt bäst;))

Må så gott:)
Kramizar Marie

2018-03-25 @ 12:02:00
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Sussi

Snyggt!! Känner att jag inte "klarar" mig utan stansmaskin längre ;-)
/Hon som har en gammal QK-tång

2018-04-17 @ 11:45:23
URL: http://sussia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0