7 mars -18 Liten kattälskare....

....som också gillar rosa och bling fyllde år igår.
Jag har aldrig träffat henne
då vi bor i varsitt hörn av vårt avlånga land
men skickade ändå ett grattiskort.
 
 
Kul att frossa i rosa!!
 
 
Många olika rosa blommor blev det
och en blinggirlang från Panduro.
 
 
Insidan med lite plats att skriva
en personlig hälsning nedanför 
den fina "skrivrutan" med rosa ram.
Rutan, liksom "kuvertpapperet",
som också är använt på framsidan av kortet,
kommer från Pion.
 
 
Det här kallar jag ett perfekt kuvertpapper!!
 
 
Enkel baksida med samma mönsterpapper
som på framsidans över- och underkant
och den knallrosa cs jag använt
som accent på hela kortet
för att göra det riktigt tjejigt rooosa.
 
 
Kortet med sitt kuvert.
Hoppas det kom fram till Alices födelsedag
och att hon gillade det!
 
Ha det gott min vän!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sindra/Marianne

Åh så underbart fint kort i ljuvliga färger! Och så det fantastiska kuvertet till! Bara älskar det! <3
Kram

2018-03-07 @ 15:03:32
URL: http://https://sindras-gnistor.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0