2 november -18 Midvinternattens köld är hård....

.... stjärnorna gnistra och glimma....
Jessica, som satt på ena sidan av mig
på scrapträffen, hade så läckra bilder,
men saknade blå papper.
Det hade jag!!
Så härligt det är på träffar
när man kan hjälpa varann!!
Hon fick papper av mig - jag en bild av henne ;-)
 
 
Bilden är lite blank, så inte så lättfotad ( :D)
Det silvriga "trassliga" hade hon också en rulle av,
köpt på Jysk tror jag, som "festduk".
Den delade hon med sig av till alla i gänget
och jag klippte till npgra lager glittrig snö av min.
Punchinellan fanns med i ett av utmaningskiten
som jag inte använde, så det fick ta plats här.
Överkanten är stansad med en die från Cherry Lynn:
Snow Flake Edger (B 114)
Så smidig att ha med på träff i st f kantstans.
 
 
Jag klistrade också dit några blingswirlar
och dekorerade med Snow Writer
(helt utanför min comfortzon)
 
 
Kompletterade med insida när jag kom hem.
Tror att stämpeln är från Reprint,
men är inte säker.
 
 
En baksida blev det också - 
men inget kuvert - har ju inget mönsterpapper!!!!!
Det är RIKTIGT udda för att vara mitt kort ;-)
Kul att prova på något "utanför boxen"
men det är nog inte riktigt min melodi.....
 
Ha nu en skön helg, tänd ljus
och tänk med tacksamhet på dem du saknar!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjusigt blev det :-D

Svar: Tusen tack Jessica för den fina bilden! Den gjorde kortet!! <3 Kram!
MormorMargareta

2018-11-02 @ 22:39:41
Postat av: Ulla

Vilket vackert kort känner att man kommer in i den skogen och ser hur fint där är !
Kram Ulla

Svar: Tack Ulla för din kommentar - gillar kommentarer!! <3 Kram!
MormorMargareta

2018-11-03 @ 07:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0