30 november -18 Vimplar, vimplar....

...... även på dagens kort.
Är ju lite tokig i vimplar ;-)
Spillpapper är ju en anna "kärlek" ;-)
 
 
I den stora spillpapperslådan jag fick
fanns ju massor av mönsterpapper
och jag hittade bl a ett papper med "merry and BRIGHT".
Det fick bli blickfånget på det här kortet.
Jag klippte längs ovankanten på texten.
Några vimplar i olika matchande mönsterpapper
ur lådan och en blom- och snöstjärnedekor
samt några röda bling fick fullborda framsidan.
 
 
Lite böjda flikar på vimplarna
och "merry and BRIGHT" monterat
med distanskuddar ger struktur på kortet.
 
 
En annan del av "merry and BRIGHT"-papperet
hade fullt av fina stjärnor
och fick bli kuvert.
Det blev knappt 15x15 cm,
så kortet fick bli 14x14 cm.
 
 
Insidan fick en fin julstämpel från JaneDesign.
Gillar de här hörnstämplarna!
Spillbiten med texten var stansad i kanten 
redan i lådan, så bra!
Klippte ett par vimplar till av samma papper
som på framsidan.
 
 
Baksidan
 
 
Avslutar med bild av kort och kuvert.
Nu går jag ner i källaren och packar
inför "Tomteverkstad 2018" i Bollnäs.
Undrar vad jag glömmer den här gången!?!
Det brukar alltid vara något ;-)
 
Hoppas att du har en rolig lördag också!
Jag längtar till min!!!!
Få se om jag träffar dig i Bollnäs...
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0