4 november -18 Jonglerande nalle...

.... med julpaket på tån ;-)
Hoppas han inte tappar det!!
 
 
Idag blev det brunt och prickigt ;-)
Det prickiga hjärtat är stansat
med en gammal die från Povo Craft
och den fina snöstjärnan med Åsas nya stora
Martha Stewartpunch (vet inte vad den heter).
Jag glittrade den med Stickles Star Dust.
Nallen är stansad med en stitched cirkeldie från MemoryBox
och den scalloped cirkeln bakom med en spellis.
 
 
 
Den goa lilla nallen är en stämpel
från Lily of the Walley
och jag har färglagt den med Distress Markers
och vattenpensel.
Tofsen på luvan och brämet
är glittrat med Wink of Stella clear.
Ritade "stygn" runt tagen
för att matcha stygnen runt motivet,
 
 
Jag har böjt hörnen på tagen
och mönsterpapperet för att få lite struktur.
Motivet och den scalloped kanten bakom
är monterade med distanskuddar.
 
 
Insidan med skrivytan utstansad ur cardstocken
och sen dekorerad med mönsterpapperet
som jag också stansat ut en cirkel ur.
Jag har använt en die från Nellie Snellens Multiframes,
som ger en prickkant både
på den utstansade cirkeln och runt hålet.
Den fina julstämpeln är från Reprint.
 
 
Baksidan
 
 
Det här mönsterpapperet från ett gammalt Panduroblock
gav ett så här snyggt kuvert.
 
 
Idag blev det alltså ett matchande kuvert 
till Nallekortet.
 
Fortsatt fint promenadväder,
så det blev både en långpromenad i solen
och ytterligare en bit rensat i rabatten.
Härligt!
Imorgon börjar en ny vecka
med nya utmaningar och möjligheter.
Hoppas det blir en fin vecka för dig!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0