7 november -18 Sötsugen Nisse...

.... ser du på dagens kort.
Han är ju söt själv också!
 
 
Hade färglagt honom för länge sen
(med Distress Marker, som vanligt)
och hittade inte lämpligt mönsterpapper
just då - men kolla - i spillhögen
gömde sig detta med ett lagom stort
runt hål dessutom ;-)
 
 
Han fick sällskap av ett par sugrör
(om han skulle bli sugen på saft också ;-)  )
ett hjärta, en rosett och spets.
God Jul är en die från.....
 
 
Ytterligare ett spillpapper i samma färgton
fick dekorera insidan.
Julhälsningsstämpeln är från Reprint.
 
 
Enkel baksida - och med samma papper.
Något kuvert blev det inte,
eftersom spillbitarna inte räckte till det.
 
Ikväll har jag varit på vår lilla torsdagsträff
men jag packade ihop lite tidigt
för jag behövde åka hem och packa
inför morgondagens Stockholmsresa.
Ett kort blev det i alla fall ;-)
Det och flera ligger i "pipelinen",
så du är välkommen åter om du vill se!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Vad dricker tomtar för saft tro, för hallonsaft är ju smurfsaft. Med tanke på att jag älskar hallon och likaså denna söta tomte kanske de kan få dela med smurfarna. jag gillade verkligen (!) färgerna här!

kraaaam

Svar: <3 <3 <3
MormorMargareta

2018-11-09 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0