14 oktober -18 Litet tackkort....

.... blev det också av de fina gulmönstrade.
Så bra att ha ett litet kort ibland.
 
 
Visar först det lilla kuvertet,
ca 10x10 cm.
Det gör ju att kortet får bli ganska litet också
ung 9x9 cm, för att få plats ;-)
 
 
En av mina nys CREAlies-dies
passade precis till kortets format.
Bra med så många olika storlekar!
Stansade i samma grå papper
en hjärtekant med en kantstans
och satte bakom remsan av prickigt "kuvertpapper".
Tack utstansat i samma grå
med die från Mandys.
 
 
Enkel insida med plats att skriva.
(Tyvärr suddig bild, förlåt!)
 
Tyvärr blev fotot av baksidan ännu suddigare
så den visar jag inte
och kortet har redan nått sin mottagare
så jag kan inte göra om det. 
Kan ändå bjuda på en bild på
det lilla kortet med sitt kuvert:
 
 
Rolig utmaning att göra kuvert av 6" papper ;-)
men jag återgår nog gärna till 
mina normala format ;-)
 
Igår var vi på Engströms Träff och Mässa i Avesta.
En riktigt härlig dag:
vackert väder att njuta under bilresorna 
härligt gäng med massor av inspiration
rolig och prisvärd shopping...
 
Tusen tack för en, som vanligt välarrangerad träff/mässa
till Katarina med team!! <3 <3 <3 
Vi ser redan fram emot vårens träff/mässa!!
 
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0