16 oktober -18 Liten söt hÄngel.....

....av modell äldre
även på dagens julkort.
 
 
Färgla den här gamla godingen
på en av våra onsdagsträffar
och hade turen att hitta ett lämpligt mönsterpapper
till även denna i mina gömmor:
Stjärnorna kommer från en påse köpt på DollarStore.
 
 
Även den här hÄngeln var svårfärglagd
men får duga.
Den söta tagen kommer från ett kit
med juldekorationer.
 
 
Det fanns även många fina brads i det kitet.
Några använde jag som bär
till järneksbladen.
Den stora brad som sitter i övre högra hörnet på framsidan
kommer också därifrån.
 
 
Insidan fick en engelsk julhälsning
stämplad med en clearstamp ur en scraptidning.
Jag har använt en Sakura GellyRoll-penna
star dust att glittra utmed kanterna på papperen
(och även på motivet på framsidan)
 
 
Kuvertet 
 
 
Baksidan
 
 
Till sist kortet med sitt kuvert.
 
I Avesta i helgen blev det något till julkort gjort
och sen jag kom hem har jag varit riktigt flitig.
Mer kommer alltså här!
Om du vill se är du alltså
VÄLKOMMEN ÅTER!!
Kram!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Men åhhhhhh, en fullträff i färgläggning och val av färger, fick julkänslor nu!

Kram

2018-10-19 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0