17 oktober -18 Ytterligare gamla godingar....

.... nu från Magnolia.
Minns du när de såg ut så här?
Undrar vilken årgång det är....
 
 
Åsa hade gjort ett så läckert kort
(som du kan se HÄR)
så jag bad att få "lifta" upplägget
fast det blev ju på mitt vis förstås ;-)
 
 
Hade ett helt mönsterpapper som räckte till kuvert.
De övriga papperen är spillpappersbitar.
 
 
En del distanskuddar gick det åt som vanligt.
Fina körsbärsblommor passade bra
tillsammans med några "knoppar" och en rosett.
 
 
Insidan fick en av Åsas julpoststämplar
och en julhälsning från Reprint
(tror jag visst att den är).
 
 
Baksidan
 
 
Ja, här är då kortet och kuvertet till sist.
Det här är ett av de två kort
jag lyckades göra klart under Avestaträffen,
då jag denna höst mest umgicks med goa scrappare
och shoppade å den välförsedda mässan.
Gillar bättre att "titta, klämma och känna"
när jag köper scrapgrejor,
hellre än att bara kika på nätet.
 
Sen jag kom hem har det blivit lite julkort
av spillpapper.
Har också plockat fram embossingfoldrar
som legat bortglömda länge - så kul!
Tänk så mycket roligt man har med vår hobby!!
Inte denna helg, men nästa, åker Åsa och jag 
till Iggesund på scrapträff.
Längtar redan!!
Finns några platser kvar har jag hört.
Kolla på gruppen Scrapbooking i Hälsingland 
på Facebook om du är intresserad!
 
Tänk att det fortfarande är fina varma höstdagar!
Vi njuter och promenerar på!!
Kram!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Det är många gamla godingar nu, jag ska våga mej på en rel. nyutkommen stämpel som passar så bra in på sonen i familjen, fick ju hjälp av en godhjärtad vän så jag kan få till de julkorten med...

Tillbaks till ditt kort, jag gillar den lite milda framtoningen, härligt!

kraaaam

Svar: Tack för din rara kommentar! Du gläder mig alltid!! Kram!
MormorMargareta

2018-10-20 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0