26 oktober -18 Grattis till Kajsa....

..... som fyllde 70 för nån vecka sen.
 
 
Gammal vänskap rostar aldrig!!
Kajsa och jag jobbade tillsammans på 70-talet
och sen har kontakterna varit lite sporadiska
men aldrig dött ut helt.
Kajsa och hennes man har startat en friskola
med musikprofil.
Valde alltså ett mönsterpapper ur min spillhög 
med "friendshiptema" och ett annat med notsystem.
Den fina kanten bakom mönsterpapperet
är stansad den en die från CreaNestLies XXL70.
 
 
 Den fina G-klavedien är från Cherry Lynn:
Whistle a Happy Tune B400
och den stansade jag ut i en guldkartong
som Kjells rakvatten varit i
(ja, vad kan man inte använda på ett kort?!?!)
Den räckte till Grattis också!!!
Distanskuddar har jag använt
mellan lagren som vanligt
liksom älsklingspennan Sakura GellyRoll clear star
som glittrar så fint runt papperen
och på blommorna.
 
 
Insidan fick en kant av det
som blev över mär jag stansade
den fina kanten på framsidan.
Guldblommorna är stansade och embossade
med punchar från 
och har fått en blå halvpärla i mitten.
Stämpeln är från Vilda och passar bra
då Kajsa nu ska lämna över jobbet på skolan till sin son.
 
 
På baksidan fick min namnetikett
idag en kant från en die från 
Crea Nest Lies XXL69.
Som du ser är det många storlekat i varje "nest",
det här är en av de minsta runda.
 
 
Det blev ju inget matchande kuvert
eftersom jag använde spillpapper
men jag dekorerade kuvertet
med ett torrembossat motiv.
 
Har packat färdigt inför morgondagen
så nu ska jag snart ropa på John Blund
eftersom jag ska upp tidigt imorgon.
Ska bli så kul med Höstträffen i Iggesund!!
Få se vilka vi träffar där...
 
Ha nu en härlig helg!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Passar perfekt till en musikälskare, jag antar att hon blev lika underbart glad som jag blir av dina kort

Kram

2018-10-27 @ 12:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0