29 oktober -18 Jag kan inte räkna dem alla....

.... de spillpapper jag fick under Iggesundsträffen!
STORT TACK till alla!
 
En av utmaningarna på träffen
var en bingobricka och jag valde raden:
Spets - Knappar - Fyra mönsterpapper - Hjärta
Här kom spillpapperen väl till pass!
 
 
Som du nog märkt, om du kikat in hos mig förr,
gillar jag vimplar.
Det är en fördel om man får många smala spillbitar,
för då kan man klippa fina vimplar.
Hjärtat är stansat med en gammal die
från Provo Craft
och God Jul med en die från Gummiapan.
 
 
Som vanligt har jag låtit vimplarnas flikar 
fladdra lite i höstvinden ;-)
Hjärtat fäst med distanskuddar
men vimplarna med vanlig dubbelhäftande tejp.
 
 
På insidan la jag till ytterligare spillpapper
d v s det med texten.
Det röda bakom den är samma spillbit
som jag använt till hjärtat
(som ju eg blir tre hjärtan)
 
 
 Här på baksidan har jag använt
det mellanstora hjärtat.
I det passade (nästan) min minsta namnetikett ;-)
 
Inget kuvert idag - det räckte inte
just de här spillbitarna till
(men just idag har jag börjat pilla
med ett kort där spillbiten var så stor
att den räckte till ett fullstort kuvert!!).
 
Idag går ett STORT TACK till
Annika, Kerstin och Lena
som bidrog med spillet till just det här kortet!! <3
 
Ha nu en fin vecka!
Idag har vi vinter här i Gävle.
På onsdag lär vi få 10 grader varmt igen!!!
Ur led är tiden ;-)
Kram!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0