8 oktober -18 Liten utmaning....

.... gav de här papperen mig.
Jag vill ju så gärna göra matchande kuvert
till mina kort - om det går.
Fick en hög med härliga spillpapper
av goa Annika H och fick klura mycket
eftersom inget papper var större än 15 x 15 cm.
 
 
Det blev ett alldeles bedårande kuvert...
...men kortet kunde bara bli 9 x 9 cm
för att passa i kuvertet ;-)
 
 
Då gäller det att inte ha för stora dekos ;-)
Blev ganska nöjd med det här i alla fall.
Ett blomhörn med ganska små blommor
och mina nya blad från CREAlies - så fina.
Den lilla fina Krys på dig-dien
kommer också därifrån.
Den har jag glittrat med Stickles.
 
 
Oj så oskarpt detta blev - men du anar nog ändå
hur kortets insida ser ut.
Eftersom kortet är så litet
använde jag ingen textstämpel
för att få lite utrymme att skriva på.
 
 
Baksidan med min namnetikett
och lite spillpappersdekor.
 
 
Här är alltså kuvertet och kortet till sist.
Det har hittills blivit ett litet kort med kuvert till
med några av de fina papperen jag fick.
Det kommer här en annan dag.
 
Är nu hemma i Gävle igen och
Vår Herre hjälpte oss att lämna Björkebo idag
med snålblåst, gråväder och duggregn.
Det är bra mycket lättare att åka då
än när solen skiner ;-)
Har varit ut till Åsa en sväng
innan jag landade här i soffhörnet.
Nu gäller det att "ladda" hela veckan
inför Avestaträffen och mässan helgen som kommer.
Kanske jag träffar dig där!?!
 
Ha en fin vecka!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sari

Vilket vackert kort! Bara själva kortet kommer att få mottagaren känna sig piggare och gladare!

2018-10-08 @ 21:31:25
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ett superfint litet kort och kuvert!

2018-10-09 @ 10:46:06
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Visst hade det varit trevligt att ses, men inte blir det av nu

2018-10-09 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0