15 april -19 Bingoutmaning....

... på lördagen på Bollnästräffen.
Eftersom den var 10-årsjubileum
hade arrangörerna kollat 10 år gamla blogginlägg
från många av träffdeltagarna
och gjort en bingobricka
med mycket av det vi använde då
(men inte alltid nu - modet växlar ju!).
 
 
Jag valde en rad med:
paljetter, metalldetalj, bling
och "punch", d v s något stansat med en punch.
Plockade också fram ett par mönsterpapper
som jag klappat på l ä n g e, 
fast kanske inte riktigt 10 år ;-)
Papperet har härligt glitter på blad
och blommor, så jag förstärkte glittret
med ett guldigt nätband,
som sticker ut bakom det blommiga papperet.
De punchar jag använt är "dubbelrundaren" i hörnen,
den jag kallar "stjärtstansen"
och Martha Stewarts fjärilspunchar.
 
 
Ovanligt lite distanskuddar, för att vara jag,
men bakom blompapperet 
och textskylten har jag satt såna
för att få lite struktur på kortet.
Fjärilarnas vingar är också böjda,
så de kan "fladdra" iväg över kortet.
 
 
Fjärilar fladdrade över insidan också.
Några paljetter fanns kvar hit också,
(TACK rara Maritha - de kommer från dig!)
Den fina vårstämpeln köpte jag för länge sen
hos InkyWings - kanske finns den nu hos 
hÄnglar & Wings!?
 
 
Enkel baksida.
 
 
Prickigt kuvert
 
 
Kort och kuvert.
 
Vill passa på att tacka Kerstin, Helena och Jessica
som är helt fantastiska träffmakare!
De får mig alltid att stortrivas!!
Kommer förstås gärna tillbaka nästa träff
om jag lyckas knipa mig en plats ;-)
Det ger såå mycket inspiration
och denna träff var fredag kväll - söndag em,
massor med scrapp, skratt och snack alltså!!
Tusen tack också Åsa, som rattade suveränt
och var min rumskamrat på Scandic.
Vi var bara med lördag - söndag Åsa och jag,
men jag är h e l t slut idag!
Det var det väl värt!!
 
Sängen lär få besök tidigt ikväll
och jag hopps verkligen att John Blund förstår
att han ska besöka mig tidigt!!
 
Hoppas att du också haft en fin helg!
Har förstått att flera träffar
och maror pågått i helgen
och redan sett fina alster från flera av er.
Kram och scrappa lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0