22 april -19 "Fådda papper"....

.... en del av dem jag fick 
av en gullig scrapvän på Bollnästräffen.
Två högar med spillbitar fick jag
och just de här kunde jag inte vänta med
utan gjorde ett kort direkt. ;-)
 
 
Föll direkt för de här spillbitarna:
färgerna, mönstren!
En av mina cardstockbitar i min packning
passade såå bra, liksom en av mina stämplade texter
och blommor i min lilla "blombörs".
Använde den konkava hörnstansen
från ek-success i många hörn,
som du ser.
 
 
Lite böj på vimpelflikarna
och några distanskuddar vid monteringen.
 
 
Insidan med ytterligare en fin text
och spillbitar.
 
 
Liiite fanns kvar till baksidan - men
inget matchande kuvert till detta kort förstås,
eftersom det är spillpapper.
 
Hoppas du haft en riktigt Glad Påsk!
Jag hade några riktigt sköna dagar i Stockholm
med långa ljuvliga promenader
men sen formligen exploderade alla björkhängen
och på påskdagen blev det husarrest för mig.
Tyvärr har de spridit sig ända till Gävle,
upptäckte jag när jag kom hem ikväll.
 
Ha det gott!
Välkommen åter och kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Lila är en vacker färg! och du är ju Drottningen af spillkort!


Svar: Jag njuter sååå när jag får leka med spillbitar!! Kram!!
MormorMargareta

2019-04-25 @ 21:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0