2 augusti -19 Mickan 25 år....

.... tänk vad tiden går!!
Tycker hon nyss var en liten "tulta"...
eller en tandlös skoltös...
ambitiös gymnasist...
eller dito socionomstudent....
 
 
Ett glittrande kort blev det 
till 25-årsdagen.
Papperets mönster glittrar fint
fast det inte syns så bra på fotot.
Har glittrat den utstansade cirkeln
med Stickles Star Dust.
Dien är från Sizzix.
 
 
Lite mer av glittret syns här.
Hittade glittriga bokstäver i mina gömmor
som jag satte på vimplarna
och så dekorerade jag med bling förstås.
Kanten bakom mönsterpapperet
stansade jag ut med die från Crea Nest Lies.
Distanskuddar mellan papperslagren förstås.
 
 
Kuvert blev det inget denna gång
men en insida på kortet förstås.
Använde (som jag ofta gör) kanten,
som blev kvar när jag stansat kanten till framsidan,
som dekor runt kanten här.
Mönsterpapperet stansade jag ut ett hjärta i
där jag skrev vår hälsning.
Glittrade med älsklingspennan Sakura
Gelly Roll Clear Star #700
runt alla papperskanter,
men det syns så dåligt på fotot.
Några av blommorna på mönsterpapperet
fick bling i mitten.
 
 
På baksidan satte jag det utstansade hjärtat
under min namnetukett.
 
 
Kanske syns glittrandet bättre här?
Nåja - liten har nu blivit stor på riktigt!
Hoppas få följa henne många år framöver!!
Barnbarn är verkligen en gåva!!
 
Tack för visiten!
Hopps du hittar in hit igen!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Grönt är skönt och g som i glittrigt. Det där med tiden och att det går fort och ja-a det kan man lugnt säga, 2-barnsmor i 16 år. Jozzan fick inget kort, när jag tänker på det så brukar det inte bli kort gjorda till tjejerna, jag vet inte om de velat ha heller...ja, vem vet jag borde kanske fråga... men nu var det ju ditt kort vi pratade om och det gör mej glad att se dina kort! De är alltid fina och välgjorda. Ha en skön helg

Kramizar

Svar: Tack goa Ann-Marie! Du gör mig alltid så glad med dina kommentarer! Kram på dig!!
MormorMargareta

2019-08-02 @ 17:20:22
Postat av: Linda Landby

Lika fint som alltid Margareta. Kram ❤

Svar: Tack rara Linda - du gör mig så glad! :D Kram! <3
MormorMargareta

2019-08-04 @ 09:28:18
URL: http://nouw.com/lindlandspyssel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0