19 december -19 God fotovän....

.... fyller år så här strax före jul.
Så lätt att glömma i allt julkortsbestyr,
men i år blev det ett kort!
 
 
Vann ett paket med läckra bilder
på Avestaträffen i höstas
och såg ju direkt vem som skulle ha denna!
Lite överblivet rödprickigt papper
efter senaste tomtekortet passade ju
lika bra till den här läckra kameran.
Svart cardstock (tänk mörkrum) 
och några pärlbrads med metallkant ("blixtlampor")
passade också till den gamla kameran
(och dito fotografen) tyckte jag.
 
 
Byggde som vanligt i lager på lager
med distanskuddar och "flaxande härn och flikar" ;-)
Det läckra gallerbandet är en present
från en scrapvän i USA - såå snyggt!!
Stjärnor från DollarStore.
 
 
Glömde i hastigheten fota insidan
innan vi skrev vår hälsning, Kjell och jag,
så därför får den vara privat idag.
Enkel baksida - lite suddig,
men kortet var skickat
när jag upptäckte det, så det får duga.
 
Ikväll har mina f d arbetskamrater
bjudit mig på en supergod middag
med anledning av att jag fyllde 75 år i somras.
Härligt att få bli firad en gång till ;-)
 
Ha en fin helg och stressa inte,
det blir jul ändå!!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att bryta av julkortstillverkandet med lite födelsedagskort =) Fint med kameran och stjärnorna. Gallerbandet var superläckert! Kram

Svar: Tack raring! Ja den kameran såg jag direkt vem som skulle få!! Det är så roligt när man hittar nåt som passar precis till en vän!Gallerbandet har jag fått i ett paket från en "ursprungligen okänd scrapvän" från USA - så härligt med alla rara och roliga kontakter jag fått via denna hobby - bl a med dig!
Kram!
MormorMargareta

2019-12-29 @ 13:03:51
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0