3 december -19 Turkos....

.... , älskar turkos!!
Ett par av mina favoritspillbitar i turkos
fick vara med idag.
 
 
Fortsatte med en till favorit: Penny Black-snögubben,
favoritkanten: Crea Nest Lies XXL-set
och favoritsnöstjärnan: Glacial snowflake stansad med
punch från Martha Stewart.
Ett silvrigt nät la till snöglitter,
liksom silvriga plastsnöstjärnor,
som jag satte bakom pappersstjärnorna.
En kantstans från Martha Stewart
gjorde snöstjärnorna i överkanten 
på det mörkare turkosa papperet.
 
 
God Jul är stansade med die från 
Rox Stamps julkalender förra året.
Jag har glittrat med Stickles Star Dust
runt motivet och på texten.
 
 
Använde "spillet" från den stansade kanten
på framsidan som kant här på insidan.
Bling ger glitter även här.
 
 
Enkel baksida med den sista lilla biten
av det glittriga spillpapperet
under min namnetikett.
 
Idag finns inget matchande kuvert
eftersom det är gjort med spillbitar.
Fortsatte att leka med spillisar idag också.
Det fick bli lite mindre storlek på korten,
eftersom jag hade bitar,
som det gick att göra matchande kuvert av.
Återkommer alltså med fler inlägg framöver.
 
Ha det gott och välkommen åter!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så söt snögubbe och så läckert att hans mössa sticker ut utanför cirkeln. Jag älskar turkos, superfint på julkort =) kram

Svar: Tusen tack - älskar, som du nog sett, också turkooos! <3 Kram!
MormorMargareta

2019-12-10 @ 20:53:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0