21 februari -19 Till en vän....

.... som mist sin gamle far.
 
 
Vackert mönsterpapper från Bildmålarna
och blommor ur mina gömmor,
de flesta kommer från WildOrchidCraft.
Den vackra spetsen i skarven mellan papperen
har jag köpt på loppis.
Textstämpeln kommer från InkyWings
och den fina fjärilen är stansad med en die
från Ultimate Crafts: Fancy Butterfly.
 
 
Distanskuddar mellan papperslagren
brukar jag ju ofta ha - så även här.
Bladen är stansade med en die
från Magnolia och textskylten
med sin bakgrund är stansad
med dies från Spellbinders.
 
 
Insidan får ju plattare blommor,
så att kortet kan stängas,
men jag försöker välja i färg med
vad jag har på framsidan.
 
 
Enkel baksida där jag använt
den konkava hörnstansen 
från ek-success, precis som på framsidan.
 
 
Kuvertet blev fint i det här papperet.
 
 
Ja så var det då klart - kort och kuvert
och jag tror det, med marginal,
har landat hos min vän.
 
Hoppas du haft en fin dag.
Jag har kört en sväng på gymet
med min vän Birgitta.
Tur hon drar dit mig - utan henne blir det inget! ;-)
 
Månen är jättestor och klar ikväll också.
Såå vackert!
Nu dags för sängen - sov gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Marita

Superfint

Svar: Tusen tack Marita! <3
MormorMargareta

2019-02-23 @ 18:02:53
URL: http://snojbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0