22 februari -19 Influensatider....

.... och då behövs ju "krya-på-dig-kort".
 
 
Kollade mina spillpappersgömmor
och inspirerades av en liten bit
med så läckert fjädermönster.
Letade rätt på andra matchande spillbitar
och en söt liten skydds-hÄngel - en av de
allra äldsta.
Gillar den - men den kanske är
i minsta laget på det här kortet...
Ville inte gömma de söta fjädrarna på papperet,
så hÄngeln fick flyga lite åt sidan ;-)
Stjärnor ur jättepåsen från DollarStore
fick matcha stjärnorna
på ett av mönsterpapperen.
 
 
Hade några fina pärlhönefjädrar
i mina gömmor, som fick vara med
i blomhörnet.
Den lilla Kryastämpeln tror jag 
är från JaneDesign, men minns inte riktigt!
 
 
Insidans stämpel kommer i alla fall
från InkyWings.
Kanske den nu finns hos hÄnglar&Wings.
Skrivyta utstansad med die från
Nellies multi framesMFD088
Straight dotted rectangle.
Den ger en fin prickkant runt hålet,
såväl som runt den utstansade biten.
 
 
Den utstansade biten satte jag
här på kortets baksida.
 
Något kuvert kunde jag inte hitta spillpapper till
så det får bli ett vanligt vitt.
Hoppas min vän kryar på sig lite snabbare,
eller i alla fall lite gladare,
när hon får sitt kort.
 
Än så länge har vi sluppit flunsan, Kjell och jag,
men Åsa är fortfarande sjuk,
febrig och orkeslös, stackarn!!
Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tur att jag har dina fina kort att vila ögonen på, när det är det enda jag orkar nu under influensan. Jättefint kort med söta hÄnglan.

Svar: Tänk att du orkar gå in och kika - och dessutom kommentera!! ;-) Hurra för dig!! Hoppas den här flunsan ger sig iväg s n a r t!! Kram!!
MormorMargareta

2019-02-23 @ 20:06:29
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0