15 januari -19 Grattiskort i grönt och lila....

.... till en go scrapkompis
visar jag idag.
 
 
Har igen använt mina CreaNestLies
XXL 70 (kvadrat) och XXL 69 (cirket)
med den fina uddkanten.
Motivet är en gammal digis från Momas,
(som ju tyvärr inte finns längre)
och jag har färglagt med Distress Markers
och vattenpensel.
Stansade ut motivet med Nellies MultiFrames
cirkel med prickkant.
Det fina randiga papperet är ur min spillpappershög.
Stjärnpapperet är från MajaDesign
och också använt till kuvertet.
 
 
Här är de pennor jag använt
+ picked rasberry till lilla hjärtat.
 
 
För att matcha det fina glittriga papperet
använde jag min Gelly Roll-penna Clear Star
och drog glittriga streck utmed papperskanterna
och på bokstäverna i GRATTIS.
Använde förstås distanskuddar vid monteringen.
 
 
Kuvertet
 
 
Insidan fick en ram 
av det som blev kvar
när jag stansat kanten till framsidan.
 
 
Baksidan
 
 
Ja här är då till sist kortet med sitt kuvert.
Nu vet jag att min vän fått sitt kort
och blev glad över det,
trots att Postnord sölade lite
så kortet kom en dag efter den rätta dagen.
Man kan ju fira i flera dagar - eller hur??
 
Imorgon lär det bli snöoväder här.
Hoppas det blir härlig skidsnö
för då blir Kjell så glad.
 
Ha det gott!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0