26 januari -19 Underbara spillbitar....

.... som jag fick av en go scrapkompis
inspirerade till det här kortet:
 
 
Vimpar och hjärtan - de går ju att kombinera
och med ännu en text
från SlöjdDetaljers set "Vackra ord" 062
blev det så här.
Stansade ut texten med ett Spellbindershjärta
och satte det på ett Scalloped Heart
som finns att matcha med.
 
 
Blommorna i hörnet i färg med
det blommiga mönsterpapperet.
Monterade med distanskuddar, som vanligt,
böjde vimpelflikarna och satte dir lite gröna rhinestones.
Ett enkelt kort som helt lever
på de vackra mönsterpapperen.
Kan egentligen inte förstå
att någon ville ge bort dem...
 
 
Även till baksidan räckte det.
Det blev ingen dekorerad insida på detta kort,
utan där får jag skriva desto mer ;-)
och stoppa det i ett köpekuvert.
 
Tänk att när jag vaknade idag
frös jag inte längre
(trors att jag, som alltid, sovit med fönstret på glänt).
Idag har vi promenerat utmed Stockholms kajer
i solskenet, och så småningom
landat på Valdemarsudde,
där vi njöt två intressanta fotoutställningar
och en med härligt måleri
och fika i Prinsens kök.
 
Imorgon ska vi träffa Mickan - härligt!!
Tack för att du tittade in här - välkommen åter!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Å vilket härligt kort :) Vackra färger kombinerade och en fin text. Trevlig utflykt ni gjorde i huvudstaden. Mysigt med utställning och fika. /kram

2019-01-27 @ 09:07:32
Postat av: Eva

Vilket supersnyggt kort. Man ska verkligen inte rata spillbitar. Jag är inte mycket för att kasta bort, så det blir små detaljer av spillbitar titt som tätt. Får bara bli lite bättre på att visa det, så som du gör.
Kram Eva

2019-01-27 @ 15:12:53
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Gladfärger i bloggen, härligt. Fint kort över huvud taget.

2019-01-30 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0