18 juli -19 Försenat grattis....

.... till en vän som brukar gilla mina vimplar
och färgen grönt ;-)
Vet att kortet kommit fram 
(bättre sent än aldrig!),
så nu kan jag visa det:
 
 
Dök ner i högen av spillpapper i grönt
och hittade dessutom den här
uppstämplade Grattishälsningen.
Vimplar skulle det ju vara - och
vimplar blev det!!
Hittade en matchande fjärilsknapp
och satte dit några rosa blommor
och lite bling.
 
 
Som vanligt har jag böjt vimpelflikarna
så att de får fladdra lite
och ge liv åt kortet.
Ganska många distanskuddar
gick det åt mellan papperslagren.
 
 
Hade så brådis att jag glömde
fota insidan innan jag skrev,
men det var ju inte så farligt personligt,
så jag lägger ut det ändå....
 
 
Det fanns liiite papper kvar
till baksidan också
men inget till kuvert förstås - det är ju
ett spillpapperskort...
 
Grönt är skönt - och med lite rosa till
blir det ännu bättre tycker jag.
 
Solig dag idag - HÄRLIGT!!
Hoppas du också har det bra!
Jag fixar lite på tomten, promenerar
och har gjort julkortet för v 29.
En bra dag alltså!
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0