19 mars -19 Silver och guld....

.... på ett kort till en god vän,
som mist sin goaste vän - en älskad katt.
 
 
Kortbasen  är ett guldkort (med kuvert)
som jag köpte när ICA MAXI reade ut dem
förra året här i Gävle.
Stansade hörnen på det fina
guld- och silverblommiga mönsterpapperet
med en hörnstans från Martha Stewart.
Prydde med pärlor, en fin vit blomma
och guldblad jag fått från en vän.
 
 
Kram är stansat i guldpapper
med en die från Rox stamps.
Det här mönsterpapperet är ganska tunt
så idag har jag låtit distanskuddarna vila ;-)
och använt Biltemas dubbelhäftande tejp
när jag monterade mönsterpapperet.
 
 
På insidan ett vitt papper
som stansats i hörnen
med samma hörnstans som på framsidan.
Textstämpeln är från InkyWings.
Här har jag dekorerat med grå,
lite silvriga halvpärlor.
 
 
Enkel baksida
 
 
Kortet med det fina guldkuvertet.
Hörde att det nått min vän idag,
så nu kan jag blogga kortet.
 
Härligt solig dag idag!
Gymat i eftermiddag
och promenerat med min bästa vän
och hennes goa hund ikväll.
Känner mig så nöjd med min dag!
Ha det gott min vän!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0