26 mars -19 Julvimplar....

.... i massor på veckans julkort.
Jag har ju fått sååå mycket fina spillbitar
av såå många goa scrapkompisr
och har haft såå roligt när jag sorterat dem.
De här spillisarna kommer
ur en av mina julspillmappar.
 
 
Idag fick vimplarna riktigt trängas
liksom alla julorden på den fina stämpeln
från Reprint: OM736K Julkollage.
Den tog ju mycket plats,
så den större blomman vek jag på mitten ;-)
 
 
Som vanligt har jag böjt vimpelflikarna
så de "fladdrar" lite.
Däremot är bara textvimpeln
monterad med distanskuddar,
eftersom jag har ett "platt" köpekuvert
till detta spillpapperskort.
Blommorna monterar jag med en limpistol
köpt på ICA MAXI, den bästa jag hittat,
smal och precis och äter inte limstänger!!
 
 
Insidan fick också vimplar förstås
och så Åsas fina julpoststämpel.
Stämpeln med julkramar kommer
ur ett set med clearstamps från Panduro.
 
 
Enkel baksida.
  
 
 Det blev foto på kort och kuvert idag också,
fast det bara är ett rött köpekuvert
men jag tyckte att det passade så bra i färg!!
Kortstommen är annars från Kristinas Scrapbooking
som har så bra paket med kort och kuvert,
prisvärda och praktiska!
 
Knäppt med julkort nu i vårtider kanske
men jag försöker hålla ut
med "ett julkort i veckan".
 
Ha det gott i vårsolen!
Vårkramar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0