17 maj -19 På efterkälken....

.... har jag kommit, både med bloggandet 
och med julkorten,
men har gjort två nya idag
och hade två "obloggade" när jag for till Nice,
så NU är jag ikapp!!
Ett av de som låg hemma på vänt kommer här:
 
 
En av Pernilla Nilssons små sötisar 
fick plats här bland alla snöflingor.
Spillbitar av diverse MajaDesign-papper,
kanter, text och snöstjärnepapperet
passade bra till "kuvertpapperet"
som är bakom tomtetösen.
 
 
Distanskuddar mellan papperslagren förstås
och utstansade snöstjärnor
som jag glittrat med Nuovo drops.
Bandet med snöstjärnor
ångrar jag att jag valde,
men då var det så dags det var
redan fastklistrat ;-)
 
 
Kuvertet
 
 
Insidan med kuvertpapper
och snöstjärnepapperet som dekor.
Den konkava hörnstansen från ek-success
har jag använt i hörnen här
liksom på framsidan.
 
 
Baksidan
 
 
Ja, och så till sist kortet och kuvertet.
 
Imorgon åker Åsa och jag till Bollnäs
på en liten lördagsträff
för oss pappersnördar.
Ska bli såå kul!!
Sen har de lovat lite regn också!!
Hoppas på m y c k e t - så kanske
husarresten tar slut sen.
Min (vår?!) trädgård ropar på mig
och vill ha lite vård....
 
Hoppas du får en härlig helg!
Scrappa lungt!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

En sån söt tomtetjej! Jag bara Äällllllskar kortet

Svar: Tack min goa vän!! <3 Ja visst är hon jättesöt! Det kommer en liten "Nisse" till henne snart! ;-)
MormorMargareta

2019-05-19 @ 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0