19 maj -19 Fjäril'n vingad...

.... på detta spillpapperskort,
som jag gjort av "fådda papper".
Ett av dem räckte t o m till kuvert!!
 
 
Tyckte om färgskalan, så vårligt vacker!
Tyckte det passade med ytterligare en fjäril
på "fjärilspapperet", så jag stansade en
med fina matchande dies 
med både en genombruten och en hel fjäril.
Tyvärr har jag glömt fabrikat.
De vita kanterna är stansade med
kantstans från ek-success. 
 
 
Blomsterhörn med blommor från Wild Orchid Craft
och blad som jag stansat med die från Magnolia.
Hörn stansade med "stjärtstansen".
 
 
Insidan ska få text när jag vet
vem som ska få kortet.
Stansade ut ett hål för att få skrivyta
med die från Nellie's Multi Frames,
som ju ger så fina hålränder
både runt hålet och den utstansade ovalen.
Dekorerade med några hortensiablommor,
några små fjärilar stansade med 
Martha Stewartpunchar samt lite bling.
 
 
Färgglatt kuvert - det får nog bli
en adressetikett ;-).
 
 
Baksidan fick dekor av den 
utstansade ovalen under namnetiketten.
 
 
Avslutar som vanligt med kort och kuvert.
 
Gårdagens miniträff i Bollnäs
blev precis så trevlig och mysig som jag hoppats.
Vacker resa fick vi också 
i vårlig natur med vitsippsmattor,
glittrande vatten och härligt solsken.
Inatt fick vi ett efterlängtat spöregn
men tyvärr hjälpte det inte så bra
mot allt pollen, som jag trodde.
En förhoppningsfull promenad
slutade i nyskaskader och andnöd.
Är less på det här nu :(
Min trädgård ropar på mig!!!
 
Ha det gott! Välkommen åter!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0