27 maj -19 Åkes födelsedag....

.... är just idag
och så klart skulle han få ett kort!
 
 
Gjorde ett enkelt kort med vimplar
i olika beige och blå färger.
Cardstock- och mönsterpappersspill
samt en bit beigerandig tapet
använde jag till vimplarna,
som jag ju klipper på fri hand
av skurna remsor.
Några matchande stjärnor ur jättepåsen
från DollarStore fick pryda hörnet
där vimplarna går ihop.
Stansade stora GRATTIS med en die
från Rox Stamps.
Det ingick ett litet grattis också i setet.
De fina korkkvadraterna
har jag fått av en scrapkompis
som får såna över på sitt jobb
(de är nån sorts distansskydd vid pack).
Skrev ÅKE på tre - passade bra här tyckte jag.
 
 
Ganska "platt" kort idag
men jag kunde förstås inte låta bli
att böja vimpelflikarna
och spetsarna på stjärnorna ;-)
 
Kuvertet gjorde jag i det randiga papperet
men det glömde jag fota
innan jag skickade kortet till Nice.
Det blev lite bråttom innan jag måste posta
för att det skulle hinna fram i tid.
Insidan är odekorerad med plats
för ett helt brev idag.
Baksidan blev också ofotograferad
men om du brukar se mina kort
kan du säkert gissa hur den såg ut:
precis!! Stjärnmönstrade vimplar
och min namnetikett på blå vågig cirkel ;-)
 
Är i Stockholm några dar.
Roligt med omväxling!!
Flera kort på ingång här i alla fall
så välkommen åter!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Absolut inga svårigheter att tänka mej baksidan, det är ju lika magiskt som allt annat! Grattis Åke, i efterskott.

--<--<--@

Svar: Tusen tack raring! Kram till dig!! <3
MormorMargareta

2019-05-29 @ 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0