3 maj -19 En skissutmaning....

.... hade de på träffen i Avesta.
Det var en fin skiss men jag hade inte ro
att ta mig an den där, då det fanns
alldeles för många trevliga människor
att prata med och inspireras av
och dessutom hela Engströms butik
att botanisena i!!
När jag kom hem plockade jag fram
mina spillpappersmappar
och den fina skissen.
 
 
Om du var i Avesta
känner du nog igen upplägget,
för jag har följt skissen ovanligt väl.
 
 
En del distanskuddar gick det åt förstås
och så har jag förstås använt glitterpennan
Sakura GellyRoll clear star
runt papperskanterna.
Det syns kanske bättre på den övre bilden.
 
 
Insidan med en fin textstämpel
från InkyWings.
Samma blad från Magnolia som på framsidan
och blommor stansade och embossade
med flower punch därtill.
 
 
Mycket enkel baksida med min namnetikett.
 
Inget matchande kuvert idag
eftersom det är ett kort av spillbitar.
 
Här har våren gjort en riktig paus
med snöblandat regn
och isiga nordanvindar.
Det har ju gjort att jag kunnat promenera - härligt
(men jättekallt - burr!!)
Imorgon ska vi ha en miniträff
här hemma hos mig.
Fyra glada scrappare får nog plats
vid mitt stora kortmakarbord
(hoppas jag ;-)  ).
Ska bli kul!!
Ha en fin helg!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Grönt är skönt och så detta kort med!

Det är superkallt här med, *burr*
Kram

Svar: Tack för din rara kommentar - du ska veta att det gläder mig! <3 Kramis!!
MormorMargareta

2019-05-04 @ 11:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0